винил

винил

среда, 21 января 2015 г.

BTA-10362. Изберете-78. Хит-парад на радио София

BTA-10362. Изберете-78. Хит-парад на радио София



01
01.Когда упадёт звезда с неба (Когато падне звезда от небето) (Р.Попова – М.Недялкова) Мими Иванова
02.Моя поздняя любовь (Моя късна любов) (Б.Киров – Я.Димов) Бисер Киров
03.Как земля (Като земята) (Н.Андреев – П.Йорданова) Йорданка Христова
04.Подожди, мама (Почакай, мамо) (З.Попова – И.Янков) Цветан Панков
05.Любовь (Любов) (Й.Караджов – Андр.Башева) Сигнал
06.С любовью пройдём весь мир (С любов да минем през света) (Т.Русев – Д.Дамянов) Лили Иванова, Асен Гаргов
02
07.Солнце (Слънце) (Юри Ступель – Р.Василев) Тоника
08.Песня в зелёном (Песен в зелено) (Д.Бояджиев – Н.Кынчев) LZ
09.Лето в памяти (Лято в спомен) (М.Ганева – М.Стайкова) Маргарита Хранова
10.Звучит во мне музыка (Звучи в мен музика) (Э.Димитров, Б.Карадочева – В.Андреев) Эмил Димитров
11.Ищу твоё имя (Търся твоето име) (Ат.Атанасов – Д.Керелезов) Стил
12.Мой родной край (Мой роден край) (Ал.Йосифов – Д.Точев) Стефка Берова, Йордан Марчинков

Худ. оформление – Филип Малеев
© Балкантон, 1978

narod.ru

Комментариев нет:

Отправить комментарий