винил

винил

вторник, 14 августа 2018 г.

PLP 0021. Anna German. Jesteś moją miłością

PLP 0021. Anna German. Jesteś moją miłością



01
01.Jesteś moją miłością                    (J.Abratowski – A.Tylczyński)
02.Kochaj mnie taką jaką jestem  (A.German – J.Miller)
03.Tańcz dziewczyno                       (A.German – K.Berling)
04.A może jednak pamiętasz          (A.Słowiński – J.Sułkowski)
05.Zakwitłam różą                            (K.Gärtner – J.Miller)
02
06.Wołam cię                                     (A.German – Z.Józefowicz-Czabak)
07.Nasza miłość                                 (A.German – Z.Józefowicz-Czabak)
08.Nie żałuj                                         (A.German – R.Sadowski)
09.Taki mały ptak                             (A.German – J.Ficowski)
10.Feralna dziewczyna                     (A.German – J.Ficowski)
11.Pieśń rosyjska                                               (E.Kulikow – M.Riabini)

Orkiestra PR pod dyr. S.Rachonia (1-5)
Zespół instr. p.k. B.Szulii I R.Siwego (6-11)
Rekonstrukcja nagrań archywalnych "Polskich Nagrań": K.Urbańska, M.Olszewska
Opracował A.Drzewoski maj 1984
Foto A.Zborski
Oprac. graf.: P.K.Wenerski
© Pronit, 1984

рип  mvaleryi

Комментариев нет:

Отправить комментарий