винил

винил

понедельник, 27 августа 2018 г.

LSY-62065. Jasna Zlokić. Vjeruj mi

LSY-62065. Jasna Zlokić. Vjeruj mi



01
01.Moj anđele                     (R.Dujmić – M.Popadić)
02.Moje, moje milo           (V.Kočiš – M.Mihaljević)
03.Vjeruj mi                        (R.Dujmić – Z.Tutić)
04.Kad zaboraviš sve        (R.Dujmić – M.Popadić)
05.Brodovi i psi                   (R.Dujmić – M.Popadić)
02
06.Idi, dobro je                   (S.Ilić – M.Popović)
07.Nikad više te jeseni       (R.Dujmić – M.Mihaljević)
08.Zagrebačka zima          (V.Kočiš – M.Mihaljević)
09.Ne daj da odem            (R.Dujmić – S.Anadolac)
10.Pjesmo moja                 (R.Dujmić – M.Mihaljević)

Dirigent i aranžer Rajko Dujmić
Snimijeno i miksano u studiju Tivoli, Ljubljana, studeni 1985 (1-9), Jugoton Studio, Zagreb, lipnja 1985 (10)
Ton majstor Aco Razbornik (1-9), Branko Podbrežnički (10)
Svirali "Čarobnjaci": Duško, Juli, Lima, Pišta, Zec
Pjevali "Prepelice": Cvija, Tomaž, Vedran, Vesna
U (10) sudjelovala klapa "Ošjak"
Fotografija Marko Čolić
Design: Lada Čolić
Muzički uradnik Vojno Kundić
© Jugoton, 1985

рип  mvaleryi

Комментариев нет:

Отправить комментарий