винил

винил

вторник, 23 июня 2015 г.

1113 3869 H. Kroky Františka Janečka. To se oslaví

1113 3869 H. Kroky Františka Janečka. To se oslaví



01
01.Zabitej čas (z filmu Láska z pasáže)       (František Janeček / Boris Janiček)               
02.Já to zkrátka spískal                                   (František Janeček / Richard Bergman)
03.Líp než já                                                      (Michal David / Václav Hons)
04.Běž domů, běž                                              (František Janeček / František Řebiček)
05.Hop nebo trop                                                              (František Janeček / Václav Hons)
06.Až mi jednou nezavoláš                             (Michal David / Richard Bergman)               
07.Poupata (ze skladby ČSS 1985 pro starši žákyně)               (František Janeček / Jaroslav Machek)
02
08.Škola v přírodě                                             (Michal David / František Řebiček)
09.To jsem byl já                                                              (František Janeček / Richard Bergman)
10.Kdo ví                                                            (František Janeček / Jaroslav Machek)
11.Můj slogan (z filmu Láska z pasáže)       (Michal David / Boris Janiček)
12.Robot kráčí k nám                                      (Michal David / Boris Janiček)
13.Největší z nálezů a ztrát (z filmu Láska z pasáže) (František Janeček, Michal David / Boris Janiček)
14.To se oslaví                                                   (František Janeček / Richard Bergman)

Vocals:
Michal David (1,3,5,7,9,11,13,14)
Pavel Horňák (2,8,10,14)
Markéta Muchová (4,12,14)
Milan Dyk (6)
Bambini di Praga (7)
Aranžovali Michal David (1-6,8-14) a František Janeček (7)
Nahráno 1984 v pražském studiu Mozarteum. — Snímek Čs. rozhlasu (6)
© Supraphon, 1985

рип mvaleryi, винил из коллекции Александра М., Архангельск


Комментариев нет:

Отправить комментарий